:
Sözleşmeyi okudum kabul ediyorum
Marmara Forum Yaşam Kart sahipleri hizmet vadesi süresince müşterilerine çilingir gönderim hizmeti, dahili su tesisatı hizmeti, elektrik tesisatı hizmeti, cam işleri hizmeti, kuru temizleme hizmeti, ütü hizmeti gibi ayrıcalıklardan yararlanabilmektedir.
Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız.Marmara Forum Yaşam Kart sahipleri hizmet vadesi süresince araç yardım hizmetlerinden yararlanabilmektedir. Bu hizmetler arasında arıza veya kaza anında aracın çekilmesi hizmeti ve aracın arızalanması, kaza yapması gibi nedenlerle konaklama ayrıca seyahat hizmetlerini müşterilerine sunmaktadır.
Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız.Marmara Forum Yaşam Kart sahipleri hizmet vadesi süresince VIP havalimanı transfer hizmeti, uçak bileti indirimleri hizmeti ve otel indirimi gibi ayrıcalıklardan yararlanabilmektedir.
Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız.Marmara Forum Yaşam Kart sahipleri hizmet vadesi süresince konut yardım, araç yardım ve seyahat hizmetleri gibi ayrıcalıklardan ücretsiz yararlanabilmektedir.
Yararlanmak isteyen müşterilerimizin Marmara Forum Yaşam Kartını temin ettiği tarihi takiben 30 (otuz) gün içinde 0850 480 97 63 nolu müşteri hizmetlerini arayaıp aktivasyon yaptırması gerekmektedir.
Marmara Forum Yaşam Kart sahipleri, Marmara forum Aqua Oto Yıkamada %25 indirimden faydalanabilmektedir. Tek yapmanız gereken Marmara Forum Yaşam kartınızı Aqua Oto Yıkama yetkililerine göstermeniz!
Marmara Forum Dry Center Kuru Temizleme’de, Yaşam karta özel tüm harcamalarınızda %20 indirimden yararlanın.
Kaçış oyunu Maze Up, Yaşam kartlılara özel her gün %25 indirimli. Rezervasyon ve bilgi için +90 212 243 7645
Anahtarların çalınması, kaybedilmesi veya hırsızlık sonucu kilitlerin hasar görmesi ya da herhangi bir nedenle kilitlerin arızalanması sonucu konuta hiçbir giriş yolunun bulunmaması durumunda, böyle bir tamiratın mümkün olduğu durumlarda, Marmara Forum Yaşam Kart gerekli acil tamir hizmetini sağlamak amacıyla anlaşmalı çilingirini gönderecektir. Bu hizmet tüm Türkiye’de verilmektedir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısmın ödemesi Hizmetten Yararlanacak Müşteriye aittir. Marmara Forum Yaşam Kart, hizmet vadesince yılda 1 kez olmak kaydıyla olay için 100 TL sınırına kadar işçilik ve ulaşım masraflarını karşılayacaktır. Bu hizmetimiz 7/24 sağlanmaktadır.
İçerik
Görev:
* Anahtar kaybına bağlı dış kapının açılması,
* Anahtar çalınmasına bağlı dış kapının açılması,
* Anahtarın içeride unutulmasına bağlı dış kapının açılması,
* Anahtarın kapı arkasında unutulmasına bağlı dış kapının açılması,
* Barelin arızalanmasına bağlı dış kapının açılması,
* Kilidin arızalanmasın bağlı dış kapının açılması,
* Hırsızlık amaçlı zarar verilmiş çalışamaz haldeki dış kapının açılması,
! Birebir yakın ürün baz alınır. Sözleşme kapsamında ve limitler dahilinde kalmak üzere standart
kilit, barel, rozet vb. malzeme kullanılır.
! Aksesuar malzemeler asistans sözleşme kapsamı dışında olup Hizmetten Yararlanacak Müşteri
tarafından karşılanır. (güvenlik zinciri-süngüsü, kapı freni, kapı tokmağı vb.)
a. Anahtarların kopya edilmesi,
b. İsteğe bağlı kilit veya barellerin değiştirilmesi,
c. İsteğe bağlı kapının açılması
Hizmetten Yararlanacak Müşterisine ait konuk içindeki sıhhi tesisat, direkt konuta ait su vanasından başlayıp musluklara (musluk, pisuvar muslukları, her türlü armatür vb tesisat hariç) kadarki kısmı kapsar. Konut’un sıva altında bulunan iç sıhhi tesisatında sızıntı veya kırılma olması durumunda ve böyle bir tamiratın mümkün olduğu durumlarda Marmara Forum Yaşam Kart gerekli acil tamiri yerine getirecek bir tesisatçıyı gönderecektir. Bu hizmet Türkiye genelinde verilmektedir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısmın ödemesi Hizmetten Yararlanacak Müşteriye aittir. Marmara Forum Yaşam Kart, bu hizmeti yılda 1 kez olmak kaydıyla olay için 100 TL sınırına kadar işçilik ve ulaşım masraflarını karşılayacaktır. Bu hizmetimiz 7/24 sağlanmaktadır.
İçerik
Arıza Tamir İşi:
Sıva altı pis su borularındaki sızıntı ve akıntının tamiri,
Sıva altı patlayan veya sızıntı yapan temiz su borusunun tamiri,
Patlayan spiral (fleksi) boruların tamiri,
! Aksesuar malzemeler asistanlık hizmeti sözleşme kapsamı dışında olup Hizmetten Yararlanacak Müşteri tarafından karşılanır (batarya, musluk, küvet, lavabo,klozet, rezervuar vb.)
İstisnalarAşağıda belirtilen durumlar hizmet kapsamı dışındadır.
a) Konut içerisindeki sıva altı sıhhi tesisat, sabit su tesisatı, kanalizasyon ve pis su tesisatı dışında
her türlü parçanın tamiri.
b) Konut’un içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın
tamiri, (tesisat veya diğer donanımların sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın
tamiri, (tesisat veya diğer donanımların sızıntı veya kırılmasından kaynaklanmış dahi olsa)
c) Kırım sonrası kapama (seramik, sıva vb) işlemleri.
d) Su borularına bağlı her türlü elektrik ev eşyası, klima, ısıtıcılar, su ısıtıcılar vb sıhhi
malzemenin değişimi veya tamiri,
e) Hasar kaynağı (tesisat) Hizmetten Yararlanacak Müşteri konutunda olsa dahi, binanın ortak
kullanım veya üçüncü şahısların (komşuların) kullanım alanlarında vereceği hasarın tamiri
kapsam dışıdır.
f) Binaya veya üçüncü taraflara ait tesisat Hizmetten Yararlanacak Müşterinin kullanım alanında
olsa bile konuta ait olarak kabul edilmeyecektir.
g) Her türlü su tesisatı iyileştirme ve yenileştirme çalışmaları.
h) Kanalizasyon veya pis su tesisatlarının tıkanması.
i) Tamirat süresince kullanılan her türlü malzemeler kapsam dışıdır.
Hizmetten Yararlanacak Müşterisine ait konut içindeki elektrik tesisatı, konuta ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına kadarki kısmı kapsar.
Hasarın kaynağı konutun içinde bulunduğu sürece elektrik tesisatının bozulması veya hasar görüp çalışamaz duruma gelmesi (elektrik sigortasından kaynaklı ise) halinde ve böyle bir tamiratın mümkün olduğu durumlarda, Marmara Forum Yaşam Kart tesisatı çalışır hale getirmek ve gerekli acil tamir hizmetini sağlamak amacıyla anlaşmalı elektrikçisini gönderecektir. Marmara Forum Yaşam Kart hizmet vadesinde yılda 1 kez olmak kaydıyla olay için 100 TL sınırına kadar işçilik ve ulaşım masraflarını karşılayacaktır. Bu hizmet Türkiye genelinde verilmektedir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısmın ödemesi Hizmetten Yararlanacak Müşteriye aittir. Bu hizmetimiz 7/24 sağlanmaktadır.
İçerik
Arıza Tamir İşi
Herhangi noktadaki elektrik tesisatındaki (elektrik sigortasından kaynaklı ise) arızanın tamiri,
Sigortanın tamiri,
Sigortanın kutusunun tamiri,
Arıza sonrası hasar gören lamba sortisinin değişimi, (malzemeyi Hizmetten Yararlanacak
Müşterisi tedarik eder)
Arıza sonrası hasar gören spot lamba sortisinin değişimi, (malzemeyi Hizmetten Yararlanacak
Müşterisi tedarik eder)
Arıza sonrası hasar gören elektrik anahtarı sortisinin değişimi, (malzemeyi Hizmetten
Yararlanacak Müşterisi tedarik eder)
Arıza sonrası hasar gören priz sortisinin değişimi, (malzemeyi Hizmetten Yararlanacak
Müşterisi tedarik eder)
Arıza sonrası hasar gören topraklama sortisinin değişimi, (malzemeyi Hizmetten Yararlanacak
Müşterisi tedarik eder)
Arızalı duy, elektrik armatür, kısa akım rölesi, elektrik anahtarı, priz, dimmer, spot, sigorta vb
malzemenin değişimi, (malzemeyi Hizmetten Yararlanacak Müşterisi tedarik eder)
! Malzemeler asistans sözleşme kapsamı dışında olup Hizmetten Yararlanacak Müşterisi tarafından karşılanır (elektrik anahtarı, priz, dimmer, duy, spot, sigorta, kısa akım rölesi vb)
İstisnalar
Aşağıda belirtilen durumlar hizmet kapsamı dışındadır:
a) Elektrik anahtarı, priz, duy, her türlü lamba/floresan, her türlü elektrik sigortası, kısa akım
rölesi vb elektrik tesisatından bağımsız yardımcı malzemelerin değiştirilmesi,
b) Elektrik tesisatından meydana gelen bir arızadan kaynaklanmış olsa dahi elektrikle çalışan
ısıtıcı, ev elektrikli eşyaları vb cihazların tamiri,
c) Konutta veya binada topraklamanın olmamasından veya yetersiz olmasından kaynaklanan
arıza ve hasarın tamiri,
d) Elektrik tesisatının çok eski ve tamir edilemeyecek durumda olması,
e) Her türlü elektrik tesisat iyileştirme ve yenileştirme çalışmaları,
f) Ana elektrik tesisatına sonradan yapılan ek tesisat arızaları,
g) Tamirat süresince kullanılan her türlü malzemeler kapsam dışıdır.
Konut’un dış cephesinde bulunan camların dış nedenlerden dolayı kırılma ya da çatlama sonucu hasar görmesi durumunda, Marmara Forum Yaşam Kart hasar gören parçayı eski haline getirerek, daha ileri hasar ve zarara karşı meskeni korumak maksadıyla gerekli tamir hizmetini yerine getirecek bir camcı gönderecektir. Bu hizmet mesai saatlerinde Türkiye genelinde verilmektedir. Teminatların aşılması durumunda aşılan kısmın ödemesi Hizmetten Yararlanacak Müşteriye aittir. Marmara Forum Yaşam Kart hizmet vadesince yılda 1 kez olmak kaydıyla olay için 100 TL sınırına kadar malzeme, işçilik ve ulaşım masraflarını karşılayacaktır. Bu hizmetimiz mesai saatlerinde sağlanmaktadır.
İçerik
Değiştirme :
Kırılmış veya çatlamış camların değiştirilmesi
Kırılmış veya çatlamış buzlu camların değiştirilmesi
Kırılmış veya çatlamış cam kapının değiştirilmesi
Kırılmış veya çatlamış çift (ısıcam) camın değiştirilmesi
Kırılmış veya çatlamış özel nitelikli camların (temperli-damperli, renkli, lamine vb)
değiştirilmesi
Birebir ürün baz alınır. Sözleşme kapsamında ve limitler dahilinde kalmak
üzere standart cam malzeme kullanılır.
Aksesuar malzemeler asistans sözleşme kapsamı dışında olup Hizmetten
Yararlanacak Müşteri tarafından karşılanır (cam kapı motoru- makinesi, cam
kapı aksesuarları, cam üzeri renkli boyama/yapıştırmaları vb)
Ayna benzeri ürünlerin değiştirilmesi
Vitray benzeri sanat işçiliği gerektiren ürünlerin değiştirilmesi
Marmara forum Yaşam Kartı aracılığı ile Hizmetten Yararlanacak Müşteriler eşyalarını kuru temizlemeye verebilirler. Marmara Forum Yaşam Kart kuru temizleme hizmetini 55 ilde Organizasyon- İndirimli olarak vermektedir. Hizmetten Yararlanacak Müşterinin eşyaları evden alınıp kuru temizleme hizmeti gerçekleştirilip tekrar adrese teslim edilmektedir. Kuru temizleme hizmeti Marmara Forum Yaşam Kart tarafından mesai saatleri içinde verilmektedir. Marmara Forum Yaşam Kart bu hizmeti Organizasyon- İndirimli olarak vermektedir. Organizasyondan doğan masraflar Hizmetten Yararlanacak Müşteriye aittir.
Ütü hizmetiMarmara Forum Yaşam Kart, Hizmetten Yararlanacak Müşterilerin kıyafetlerinde şıklığı ve hijyeni sağlamak için ütü hizmetini sunmakta. Kurumsal kimliği, profesyonel kadrosu ve kusursuz hizmet anlayışı ile ütüye harcadığınız zamanın size kalması için çalışmakta. Marmara Forum Yaşam Kart, Hizmetten Yararlanacak Müşterilerden evlerinden kıyafetlerini alıp ütü hizmetini sağlayıp kişilerin kapısına kadar iletmektedir. Bu hizmetimiz 55 ilde sunulmaktadır. Bu hizmet Organizasyon –İndirimli olarak verilmektedir. Organizasyondan doğan masraflar Hizmetten Yararlanacak Müşteriye aittir. Bu hizmetimiz mesai saatlerinde sağlanmaktadır.
Osmaniye Mahallesi Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:3 Bakırköy, İstanbul
T. 0 212 466 64 53 / info@marmaraforum.com.tr
Metroyla Zeytinburnu İstasyonu’nda inip Çobançeşme Koşuyolu Caddesi’ni takip ederek Marmara Forum’a ulaşabilirsiniz. İncirli Metrobüs durağı ile arasında 50 metre bulunan Bakırköy metro istasyonu durağından İsmail Araz Bulvarı’nı takip ederek Marmara Forum’a ulaşabilirsiniz. Arabayla E5 Havalimanı’ndan Mecidiyeköy istikametini takip ederken, Bakırköy-Bahçelievler köprüsünden sonra yan yola sapıp Osmaniye – Veliefendi – Sahilyolu sapağından girerek Marmara Forum’a ulaşabilirsiniz.
E5 Mecidiyeköy yönünden Havalimanı istikametini takip ederken Merter’den yan yola sapıp, Veliefendi – Osmaniye-Zeytinburnu – Sahilyolu sapağından girerek Marmara Forum’a ulaşabilirsiniz. Metrobüsle Zeytinburnu İstasyonu’nda inip Çobançeşme Koşuyolu Caddesi’ni takip ederek Marmara Forum’a ulaşabilirsiniz.
Pazartesi - Pazar: 10:00 - 22:00
İşbu Sözleşme, şirket merkezi Büyükdere cad. No:199 Kat:25-26 Levent İstanbul adresinde mukim Multi Yirmibeş Emlak Geliştirme Yatırım İnşaat Ve Ticaret A.Ş. (“MARMARA FORUM”) ile www.marmaraforum.com.tr internet sitesi (“Site”) üyesi (“Üye”) arasında aşağıdaki şartlarda akdedilmiştir. Üye, Site’de kayıt işlemlerini tamamlayıp, e-posta adresini onayladıktan sonra işbu Sözleşme’de belirtilen şartlara uymak koşulu ile, e-posta adresini ve şifresini girerek Site’yi kullanmaya başlayabilir. Sözleşme'nin, bir tüzel kişi adına akdedilmesi halinde, Sözleşme’yi akdeden kişi, söz konusu tüzel kişi adına bu tür bir işlem gerçekleştirmek için yetkili olduğunu, aksi halde (yetkisiz işlem yapması durumunda), bundan sonra yaptığı/yapacağı sonuç doğurucu tüm işlemlerden ötürü şahsen sorumlu olduğunu kabul, beyan ve taahhüt etmiş olmaktadır. Üye, hizmetlerden faydalanmaya başladığı andan itibaren Sözleşme’nin tüm şartlarını kabul etmiş sayılacağını ve bu şartların kendisi için bağlayıcı olacağını kabul eder. Marmara Forum , aşağıda belirtilen koşulları, mevzuat veya işbu Sözleşme uyarınca gerektiği zaman, kendi takdiri üzerine, veya Üye’den, e-posta göndermek suretiyle onay alarak değiştirme hakkını saklı tutmaktadır. 1. Üye’nin Hak ve Yükümlülükleri 1.1. Marmara Forum , Site’ye üye olan herkesin kullanımına açık bir sitedir. Site üzerinden verilen hizmetler ücretsizdir. 1.2. Üye, Site’yi kullanımında, Sözleşme’de yer alan tüm şartlara ve Site’nin ilgili yerlerinde belirtilen kurallara uygun hareket edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. 1.3. Üye, Site’de sunulan hizmetlerden yararlanırken, Borçlar Kanunu, Türk Ceza Kanunu, Türk Ticaret Kanunu, Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu, Marka ve Patent Haklarının Korunması, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili Kanun, Kanun Hükmünde Kararnameler ve diğer ilgili mevzuat hükümleri ile Marmara Forum ’un hizmetlerine ilişkin olarak yayımlayacağı her türlü duyuru ve bildirime uymayı kabul eder. Bu bildirimlere ve kanunlara aykırı kullanım sebebiyle doğabilecek hukuki, cezai ve mali her türlü sorumluluk Üye’ye aittir. 1.4. Üye, işbu Sözleşme ile üstlenmiş olduğu yükümlülüklere aykırı fiili nedeniyle Marmara Forum ’un uğrayacağı her türlü zararı aynen tazmin edecek olup; Marmara Forum , Üye’nin Sözleşme’ye aykırı davranışları nedeniyle kamu kurumlarına ve/veya üçüncü şahıslara ödemek zorunda kalabileceği her türlü tazminat, idari/adli para cezaları için Üye’ye aynen rücu hakkını haizdir. 1.5. Üye, diğer üyelerin ve ziyaretçilerin Site’yi kullanmasını önleyici veya zorlaştırıcı eylemlerde bulunamaz; sunucuları ya da veritabanlarını otomatik programlarla yükleyip kilitleyemez, verileri yanıltıcı girişimlerde bulunamaz; aksi takdirde üyeliğinin sonlandırılacağını ve bu durumdan doğabilecek her türlü hukuki ve cezai sorumluluğu üstleneceğini kabul eder. 1.6. Marmara Forum ile yapılan yazışmaların yedeğinin alınması kişilerin sorumluluğundadır ve Marmara Forum tarafından önerilmektedir. Yazışmaların yedeklerinin alınmaması nedeniyle kaybolmasından ve silinmesinden Marmara Forum sorumlu tutulamaz. 1.7. Marmara Forum ya da Üye’nin kendisi tarafından sonlandırılan üyelik hesabına ait her türlü kayıt, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun öngördüğü koşullara tabi olarak Marmara Forum tarafından tutulabilecektir; ancak Marmara Forum söz konusu kayıtları üyelik sona erdiği andan itibaren silmekte serbesttir. Üye silinen kayıtlarla ilgili herhangi bir hak veya tazminat talebinde bulunamaz. Ancak Üye’nin kendisiyle ilgili kişisel veriler hakkında bilgilendirilme hakkı saklıdır. Söz konusu hak, aşağıda madde 5 hükümleri uyarınca kullanılabilecektir. 1.8. Üye, Site’de kayıt yaptırırken veya yarışma/etkinlik vb başvuru yaparken verdiği kişisel ve diğer bilgilerin doğru ve güncel olduğunu ve bu bilgilerin doğru ya da güncel olmaması halinde Marmara Forum ’un bu sebeple uğrayacağı tüm zararları eksiksiz ve derhal tazmin edeceğini beyan ve taahhüt eder. 1.9. Site’de, ziyaretçilere bilgi ve kolaylık sağlamak amacı ile yer alan linkler (farklı internet sitelerine yönlendiren bağlantılar) ile ilgili riskler Üye’ye aittir. 1.10. Site’de sunulan görsel, yazısal içerik, kişisel kullanım içindir. Site’nin içeriğinde yer alan bütün yazıların, grafiklerin, fotoğrafların, videoların, animasyonların, seslerin her hakkı saklıdır; aksi belirtilmedikçe, ticari ya da kişisel amaçlarla, izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Marmara Forum ’un izni olmaksızın, Site’de yer alan herhangi bir unsuru diğer bir mecrada veya internet sitesinde yayınlamak veya link vermek yasaktır. 1.11. Üye, Marmara Forum ’un Site’de yer alan telif haklarına tabi çalışmalarını hiçbir surette kullanamaz, yeniden satamaz, paylaşamaz, dağıtamaz, sergileyemez, çoğaltamaz, işleyemez, bunlardan türemiş çalışmalar yapamaz, hazırlayamaz. Aksi takdirde, Üye, Marmara Forum ’un uğrayabileceği tüm zararlardan sorumludur. 1.12. Sayfaların tasarımında ve veritabanı oluşturulmasında kullanılan ve her hakkı Marmara Forum ’a ait olan yazılımın kopyalanması veya kullanılması kesinlikle yasaktır. 1.13. Üye, Site’den kopyalanmış veya yazıcı ile yazdırılmış hiçbir materyal üzerinden telif hakkı, ticari marka ve Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamındaki notları silemez veya çıkartamaz. 2. Marmara Forum ’un Hak ve Yükümlülükleri 2.1. Aşağıda belirtilen durumlarda, Marmara Forum ’un kanundan doğan tüm haklarının yanında söz konusu işlemleri iptal etme, Üye’nin kullanımını durdurma, Üye’nin üyeliğine son verme, işbu Sözleşme’yi tek taraflı olarak derhal feshetme hakkı bulunmaktadır: (a) Yanlış, düzensiz, eksik ve yanıltıcı bilgileri, genel ahlak kurallarına uygun olmayan ifadeleri içeren ve Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına uygun olmayan bilgilerin Site’ye kaydedilmesi durumunda; (b) Site’de yer alan çalışmaların ve verinin kısmen veya tümüyle kopyalanarak kullanılması veya kullanılmaya çalışılması durumunda; (c) Üyelere, Marmara Forum tarafından verilen ya da kendi belirledikleri kullanıcı adı, şifre gibi bilgilerin, kullanım haklarının, üçüncü kişilerle paylaşılması durumunda, şifresinin başka kişiler tarafından kötü niyetle kullanılmasından doğrudan Üye sorumludur. Aynı şekilde, Üye, internet ortamında bir başkasının IP adresini, e-posta adresini, kullanıcı adını ve sair bilgilerini kullanamayacağı gibi diğer Üyelerin özel bilgilerine de izinsiz olarak ulaşamaz veya bunları kullanamaz. Bu şekilde bir kullanımdan dolayı doğabilecek her türlü hukuki ve cezai yükümlülük üyeye aittir; (d) Site’nin genel güvenliğini tehdit edecek, Site’nin ve kullanılan yazılımların çalışmasını engelleyecek yazılımların kullanılması, faaliyetlerin yapılması, yapılmaya çalışılması ve bilgilerin alınması, silinmesi, değiştirilmesi durumunda; (e) Üyenin, Marmara Forum kampanyalarının, yarışma, etkinlik başvurularının veya Site’nin herhangi bir açığından (teknik vs.) faydalanarak Marmara Forum ’a zarar vermesi, haksız bir menfaat sağlaması, tekrarlanan uygulamalar yapması şeklinde site sisteminin veya Site’nin kötüye kullanılmasının Marmara Forum tarafından tespit edilmesi durumunda, (f) Üye’nin, Site’yi kullanımında, Sözleşme’de yer alan tüm şartlara ve Site’nin ilgili yerlerinde belirtilen kurallara ve yürürlükteki mevzuata aykırı hareket etmesi durumunda, 2.2. Marmara Forum , Site’nin kullanımı süresince işbu Sözleşme’de belirtilen gizlilik politikasına uygun hareket edecektir. Bununla birlikte Marmara Forum , kanuni olarak saklaması gereken Üye bilgilerini saklamakla yükümlüdür. 2.3. Site’yi ziyaret eden ve/veya yarışma ve etkinliklere başvuran kullanıcıların ve Üyelerin çeşitli bilgileri (ad soyad, e-posta adresi, telefon numarası, cinsiyet, doğum tarihi, ikamet adresi gibi kişisel verileri) ziyaretçi hareket, ziyaretçinin site ziyaret sıklığı, zamanı ve süresi, siteyi kullanım anındaki IP adresi, ziyaret edilen sayfaların istatistikleri gibi kişisel bilgi içermeyen toplu istatistiksel verileri, cevaplanması bütünüyle kullanıcının tercihine bırakılmış anket sorularının analizleri, ve buna benzer veriler, Marmara Forum 'un sunmakta olduğu hizmetin kalitesini yükseltebilmek, Üye profiline yönelik özel promosyon faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri "sınıflandırma" çalışmaları gibi çeşitli amaçlarla işlenebilmektedir. Elde edilen bilgiler veya Üye tarafından paylaşılan tüm kişisel veriler, Sözleşme süresince veya Sözleşme’nin hitamından sonra dahi, gizlilik prensiplerine bağlı kalmak kaydıyla, Üye’lerin site kullanım süreçlerini yürütmek, tamamlamak ve ilgili iletişimi sağlamak, ürün, servis, kampanya ve promosyonlarla ilgili bilgi vermek, Üye’lerin iletişim tercihleri ile paralel olarak istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik Üye’leri "sınıflandırma" çalışmalarını yapabilmek, Site içeriğinin zenginleştirilmesi, geliştirilmesi amaçlı trend ve istatistiksel analizleri yapmak, Site’nin güvenliğini güçlendirmek, Üye’lere daha özel ve etkin kullanıcı deneyimi yaşatmak gibi amaçlar için tanıtım, reklam, tedarik ve benzeri konularda kullanılabilir ya da yine bu amaçlarla sınırlı olmak üzere Marmara Forum 'un yurtiçi ve yurtdışında bulunan iş ortakları ile (reklam, tanıtım vb. hizmetleri sağlayan firmalar ile Multi Multi Corporation Grup şirketleri), uygun güvenlik tedbirlerinin alınmış olması koşuluyla, paylaşılabilir. www.MarmaraForum.com.tr sitesi üzerinden gerçekleştirilecek bilgi güncellemeleri Marmara Forum Yaşam kart Üye Programı için; Marmara Forum Yaşam Üye Programı üzerinden gerçekleştirilecek bilgi güncellemeleri ise www.MarmaraForum.com.tr sitesi için paylaşılan bilgilere etki etmektedir. www.MarmaraForum.com.tr sitesi üzerinden verilen üyelik bilgileri Marmara Forum Yaşam kart Üye Programı’ndaki üyelik bilgilerini; Marmara Forum Yaşam kart Üye Programı üzerinden verilen üyelik bilgileri ise www.MarmaraForum.com.tr sitesindeki üyelik bilgilerini güncellemektedir. Üyeler, işbu Sözleşme çerçevesinde Marmara Forum ile paylaştıkları tüm kişisel bilgilerin ve verdikleri onay ile rızaların bir Marmara Forum uygulaması olan Marmara Forum Yaşam kart üye Programı bünyesinde, ve ayrıca Marmara Forum Yaşam kart Üye Programı çerçevesinde Marmara Forum ile paylaştıkları tüm kişisel bilgilerin işbu Sözleşme çerçevesinde de kullanabilmesine, işlenebilmesine ve depolanabilmesine rıza göstermektedirler. Bu bağlamda Üye’nin MarmaraForum.com.tr ya da Marmara Forum Yaşam kart Üye Programı dahilinde vermiş olduğu en son bilgi, rıza ve onaylar her iki üyelik için de geçerli olacaktır. Bununla birlikte Marmara Forum , işbu verileri, faaliyeti dışında hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmayacaktır. İşbu hüküm, sözleşmenin üçüncü kişilere devrine engel değildir. Site’mizde, yukarıda belirtilen amaçlar kapsamında, Üye’lerin ziyareti sırasında bilgisayarlarına kaydedilen küçük veri dosyaları olarak tanımlanabilecek “çerez”ler (cookie) kullanılmaktadır. Bu dosyalar, tüm sitelerde bulunan, Üye’lerin kullanıcı deneyimini daha verimli ve güvenli hale getirmek amaçlı kullanılan ve endüstri standartlarında dosyalardır. Bu dosyaları kullanmak istemiyorsanız veya bu dosyaların kullanımı hakkında bilgilendirilmek istiyorsanız, tarayıcınızda gerekli değişiklikleri yapabilirsiniz. 2.4. Marmara Forum , işbu Sözleşme ve geçerli yasal düzenlemelere bağlı kalmak kaydıyla, üyeliğe bağlı olan bütün bilgileri, Sözleşme süresince veya Sözleşme’nin hitamından sonra dahi, kendi pazarlama faaliyetleri ile ilgili olarak kullanma hakkına sahiptir. 2.5. Marmara Forum , Üye’nin Sözleşme ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu da dahil konusu hizmetlerden, teknik arızalar dışında, yararlandırılacağını ve; Üye’nin paylaşıma açtığı bilgileri, yukarında belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi için üçüncü kişilerle paylaşması gereken durumlar ile yasal zorunluluklar hariç üçüncü kişilerle paylaşılmayacağını taahhüt eder. 3. Sözleşme’nin Devri, Kapsamı, Süresi ve Yürürlük 3.1. Üye, kayıt işlemlerini tamamlayarak e-posta adresini onayladığı ya da bu sistemi kullanarak herhangi bir hizmet aldığı andan itibaren işbu Sözleşme’ye uymayı taahhüt etmiş kabul edilir. Sözleşme, üyeliğin sona ermesi ile veya Sözleşme’de sayılan fesih hallerinden herhangi birinin gerçekleşmesi ile hiçbir uyarıya gerek kalmaksızın kendiliğinden hükümsüz olacaktır. 3.2. Üye, Marmara Forum ’un gerekli görmesi halinde, Üye’ye sebebini bildirmek kaydı ile, Site üyeliğini iptal edebileceğini ve işbu Üyelik Sözleşmesi’ni feshedebileceğini peşinen kabul eder. 3.3. Üyeliği iptal etme ve hesap silme işlemi, Üye tarafından info@MarmaraForum.com.tr e-posta adresine e-posta göndermek yahut 0212 414 94 94 telefon numarasını aramak sureti ile yapılabilir. Üyeliğini bitiren kullanıcının Site’yi kullanma yetkisi iptal edilecektir. Aynı zamanda bir üye e-bülten üyeliğinden ayrılmak istediği takdirde, e-bültenlerin altında yer alan "Bizden herhangi bir haber almak istemiyorsanız lütfen tıklayınız" ifadesine tıklayarak üyelikten her zaman ayrılabilir. Üye, web sitesine, Sözleşme/ Siteyi kullanmak hakkının sonunda yer alan iletişim bilgileri ile erişebilecektir. 3.4. Marmara Forum taahhüt ettiği hizmetlerin sürekliliğini sağlamak için, işbu Sözleşme’de tek taraflı değişiklikler yapabilir. Marmara Forum ’un, Site’nin nihai amacı ve sunduğu hizmetler temelde aynı kalmak kaydı ile; her zaman, herhangi bir gerekçe göstermeksizin, tek taraflı olarak verdiği hizmeti sürekli veya geçici olarak durdurma, Site’de yayımlanan hizmetin içeriğini değiştirme veya iptal etme hakkı vardır. Marmara Forum , gerek gördüğü takdirde, aynı link altında, güncellenmiş üyelik şartlarını tarih güncellemesi ile birlikte Site’de yayınlayacak, e-posta yoluyla Üye’ye bildirilecektir. Güncellenmiş üyelik şartları, Site’de yayınlandığı andan itibaren geçerlilik kazanacak olup, Site’nin veya hizmetlerin kullanımı o andan itibaren yeni üyelik şartlarına bağlanmış olacaktır. 3.5. Site’nin belirli yerlerinde, ilgili bölüme özgü farklı kurallar ve yükümlülükler belirlenebilir. Bu bölümleri kullanan Üye, ilgili kuralları okumuş ve kabul etmiş sayılır. 3.6. Üye, Marmara Forum ’un Sözleşme’yi üçüncü kişilere devredebileceğini ve işbu Sözleşme ile, Borçlar Kanunu’nun 205inci maddesi uyarınca Sözleşme’nin devrine şimdiden izin verdiğini gayrıkabilirücu kabul, beyan ve taahhüt eder. 4. Genel Hükümler 4.1 İşbu Sözleşme’nin geçerliliği, yorumu ve ifası Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabidir ve Sözleşme’den kaynaklanabilecek herhangi bir uyuşmazlığın halli için İstanbul Çağlayan Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkili kılınmıştır. 4.2. Üye’nin Marmara Forum ’a bildirdiği e-posta adresi, işbu Sözleşme ile ilgili olarak yapılacak her türlü bildirim için yasal tebligat adresi olarak kabul edilir. 4.3. Taraflar, mevcut e-posta adreslerindeki değişiklikleri 3 (üç) gün içinde diğer tarafa bildirmedikleri takdirde, eski e-posta adreslerine yapılacak bildirimlerin geçerli olacağını ve kendilerine yapılmış sayılacağını kabul ederler. 4.4. Üye’nin kayıtlı e-posta adresi kullanılarak yapılan her türlü bildirimin, e-postanın Marmara Forum tarafından yollanmasından 1 (bir) gün sonra Üye’ye ulaştığı kabul edilecektir. 5. Kişisel Verilerle İlgili Üye'nin Erişim Hakkı 5.1 Üye, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 11. maddesi gereği info@MarmaraForum.com.tr adresine e-posta göndererek veya aşağıda belirtilen adrese yazılı olarak başvurarak, kişisel verilerinin; (a) işlenip işlenmediğini öğrenme, (a) işlenmişse bilgi talep etme, (a) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, (a) yurt içinde/ yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, (a) eksik/ yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, (a) Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini/ yok edilmesini isteme, (a) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, (a) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, (a) hukuka aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahiptir. 5.2. Marmara Forum , başvuruda yer alan talepleri, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır. Ancak, işlemin Marmara Forum için ayrıca bir maliyeti gerektirmesi halinde, Kişisel Verilerin Koruma Kurul'u tarafından belirlenen tarifedeki ücret Üye’den alınabilecektir. Üye, işbu Sözleşme’de yer alan maddelerin tümünü okuduğunu, anladığını, kabul ettiğini ve verdiği bilgilerin doğruluğunu onayladığını beyan, kabul ve taahhüt eder.
;Pazartesi - Pazar: 10:00 - 22:00
MARMARA FORUM
SOSYAL
2017 © MARMARA FORUM. TÜM HAKLARI SAKLIDIR. AYDINLATMA METNİBİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ ENERJİ POLİTİKASI ÇEREZ POLİTİKASI